FAQ's

Veelgestelde vragen

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Onjuiste bestelling / beschadigde producten

    Wanneer een product onjuist of beschadigd geleverd is mag je het uiteraard terugsturen. Ook wanneer je gebruik wilt maken van de afkoelingsperiode kun je gebruik maken van onze retourservice. 


    Wij nemen alleen producten retour als de verpakking ongeopend is.  


    Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd (Of producten die speciaal op bestelling zijn gemaakt). 


    Je bestelling is onjuist

    Onze excuses! Neem allereerst contact op met onze klantenservice (binnen 14 dagen na levering).

    Je mag de producten kosteloos naar ons retour sturen. Wij sturen je alsnog zo snel mogelijk de juiste producten toe.


    Wij verzoeken je het pakket inclusief alle toebehoren in de originele verpakking terug te sturen. Als er accessoires ontbreken of je hebt de originele doos niet meer, dan kan het zijn dat hier kosten voor in rekening worden gebracht.

    Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.

    Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.

    Is je pakket zwaarder dan 30kg, meld dit dan vooraf. Uiteraard is het ook mogelijk om het product persoonlijk bij ons af te leveren.


    Je bestelling is beschadigd of komt defect aan

    We pakken onze pakketten met veel liefde en zorg in. Toch kan het ooit gebeuren dat een bestelling beschadigd wordt geleverd. Is de omdoos beschadigd, weiger het pakket dan aan te nemen. Mocht je na het openen van je pakket een beschadiging ontdekken, laat het ons dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na levering) weten. We zoeken direct naar een passende oplossing!


    Niet tevreden

    Helaas, kan gebeuren! Als consument heb je het recht je bestelling zonder opgave van reden te retourneren binnen 14 dagen. Deze zogenaamde 'afkoelingsperiode' gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Je bent verplicht zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice. De kosten van deze retourzending worden niet door ons vergoed. Je dient het product op eigen kosten retour te sturen of persoonlijk bij ons terug af te geven.


    Op Folieballonnen geven wij helaas geen garantie! Gevulde / gebruikte (helium) ballonnen kunnen wij helaas niet retour nemen! 

  • Hoe kan ik betalen bij jullie?

    Betalen bij Feestversiering van der Logt

    Bij ons is het mogelijk om via iDeal (Mollie Payments) je bestelling af te rekenen.

    Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieren omgeving van je eigen bank.


    Wanneer je zelf je bestelling bij ons op komt halen is het ook mogelijk om contant af te rekenen. Pinnen is bij afhalen helaas niet mogelijk.  

  • Hoeveel kost de levering?

    Gratis verzending

    Boven een orderwaarde van € 50,- worden geen verzendkosten berekend. Je order wordt dus gratis verzonden, binnen Nederland. Onder een orderwaarde van € 50,- zijn de verzendkosten €4,95 voor verzendingen binnen Nederland.

    Voor verzendingen naar België rekenen wij € 6,95. 

    De verzendkosten worden later in het bestelproces automatisch berekend en aangepast.


    Levering in Etten-Leur is gratis.

    Bestellingen binnen Etten-Leur worden gratis bezorgd.  Wij bezorgen iedere werkdag tussen 15:00 en 18:00.  U kunt voor de optie "Gratis levering in Etten-Leur" kiezen later in het bestelproces. De verzendkosten worden dan automatisch berekend en aangepast.



    Zelf je bestelling afhalen

    Ook is het mogelijk om op afspraak je bestelling zelf bij ons op te halen. U kunt voor de optie "Zelf ophalen" kiezen later in het bestelproces. De verzendkosten worden dan automatisch berekend en aangepast.

  • Hoelang duurt de verzending?

    Voor producten op voorraad geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen betekent dit dat je jouw bestelling de dag erna in huis hebt, maar wegens grote drukte bij bezorgdiensten zoals PostNL en DPD kan het voorkomen dat dit wat later is. Wij vragen hiervoor je begrip.


    Als we onvoldoende voorraad hebben om je order dezelfde dag te verzenden of een artikel niet op voorraad is, dan nemen we contact met je op.  


    Voor producten die speciaal op bestelling gemaakt worden geldt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. 


    Wij doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is in een enkel geval mogelijk dat door de omstandigheden de bezorging vertraagd is.


    Ben je niet thuis?

    De bezorger zal het pakket bij de buren aanbieden en laat een briefje achter met daarop het adres waar het pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kun je online zelf kiezen waar en wanneer je het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben.


    Zelf ophalen

    Wanneer u voor de optie 'Zelf ophalen' heeft gekozen krijgt u van ons een mailtje zodra de bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. 

  • Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen bij jullie?

    Bestelling zelf ophalen

    Jazeker kan dat! Later in het bestelproces kunt u aangeven of u de bestelling wilt laten verzenden, of dat u deze zelf op wilt halen. Wanneer u in Etten-Leur woont kunt u ook nog uit de optie "Gratis levering in Etten-Leur" kiezen. De standaard verzendkosten worden automatisch aangepast zodra u kiest om uw bestelling zelf af te halen, of wanneer u kiest voor "Gratis levering in Etten-Leur".


    U krijgt een mailtje van ons zodra de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. 


    Het Afhaaladres is:


    Vijfhuizenweg 26

    4871EE 

    Etten-Leur

    Nederland

  • Bieden jullie cadeaubonnen aan?

    Momenteel bieden wij helaas geen cadeaubonnen aan. 

Share by: